středa 8. dubna 2015

Unikátní Title tag na každé stránce

Nastavení Title tagu na webu

Title tag je velmi důležitý On-Page faktor, který by neměl na Vaší optimalizované stránce chybět. Každá stránka by měla mít svůj vlastní Title tag, který stručně vystihne o čem stránka je. Vhodné je také napsat klíčové slovo o které usilujete, nejlépe hned ze začátku Title tagu.

Jak Title tag napsat správně?

Title tag má zásadní význam pro SEO a je jeden z nejviditelnějších textů v SERPu (search engine result pages). Proto je nutné dodržovat určitá pravidla.

Pro ideální Title tag se můžete inspirovat v titulcích magazínů, novin atd., kde se podstata titulku shoduje s účelem - zaujmout čtenáře. Pro SEO se budete docela často setkávat s propojením dvou světů - zaujmout čtenáře a současně informovat vyhledávacího robota, o čem Vaše stránka je.

4 pravidla pro Title tag

1. Atraktivní nadpisek přitáhne čtenáře

Atraktivita - jde o to, titulkem zaujmout čtenáře

2. Klíčové slovo v titulku pomůže posílení SEO

Klíčové slovo - podstrčit vyhledávači klíčové slovo, na které chcete být vidět

3. Správná délka titulku

Délka titulku - zachovat správnou délku titulku

4. Unikátní Title tag

Unikátnost - odlišit titulek od ostatních popisků na webu (nekopírovat jej do nadpisů na stránce, nebo do meta description, apod.)

Kam se jménem firmy v Title tagu

Existují spekulace, zda je nutné uvádět do titulku jméno firmy, nebo portálu. V případě, že se do titulku jméno firmy píše, podporuje se tím branding (posilovaní značky), ale na druhou stranu se zase ubírá prostor pro výstižný titulek. Pokuste se zvolit optimální řešení a pokud je název Vaší firmy příliš dlouhý, uveďte jej jen v titulku na hlavní straně a na ostatních stránkách jej neuvádějte.

Nejdříve popisek a pak branding

Z pohledu logiky směru, kterým vyhledávací robot prochází web, je vhodnější uvádět jméno firmy až na konec titulku, např.:
SEO test zjistí chyby na webu | Síla SEO

Délka Title tagu

Doporučovaná délka Title tagu je 50-60 znaků, protože více znaků už vyhledávače neumí zobrazit a místo dlouhého popisu Title vypíší tři tečky, jakmile překročí zobrazované pole. Ve skutečnosti může Google zobrazit i delší popisek, pokud se vejde více písmenek to šířky 512 pixelů. Je to proto, že např. písmenko "i" zabírá méně prostoru jak např. přísmeno "w".


Ukázka zápisu Title tag v kódu stránky


Kde se Title tag zobrazuje?

Title tag se zobrazuje hned na několika důležitých a pro uživatele viditelných místech.

Ve výsledku vyhledávání (SERP)


V záhlaví stránky vyhledávače


Video: Co říká o Title tagu Google inženýr Matt Cutts



Užitečné nástroje a zdroje pro dokonalý Title tag

MOZ blog Title tag emulator (2014)
Rozšíření do Chrome - SERP Preview Tool
W3schools - Title tag definice
Jak psát web - zázračný SEO html Title tag


1 komentář:

  1. It’s advisable that each company wishing to operate a playing or gaming-related business, ought to apply for and purchase an offshore playing license. Then in 2004 the Department of Justice intervened when Discovery Communications agreed to run $3.9 million in ads for Paradise Poker, largely during World Poker Tour episodes on https://thekingofdealer.com/ the Travel Channel. Discovery Communications aired $600,000 value of ads and refused to air the remainder. Before Paradise Poker might get well the remainder of the stability paid to Discovery for the ads (about $3.three million), the Department of Justice seized the money. The apparent message was that online playing sites that advertised within the United States might have their ads canceled and their assets seized.

    OdpovědětVymazat